Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Pane Tachovský je vidět, že o profesionálním tradingu toho moc nevíte. Nejsem za prvé žádný chytrý analytik. Je to obchod, který jsem prezentoval v reálném čase. Sám můžete vidět, že se moje analýza nepotvrdila a čerpám z výhody opčního tradingu. Ano, automatizované systémy tvoří z 80% veškerou likviditu, a velcí hráči? A co já s nimi. Používám naprosto stejné nástroje jako oni. Vyšší TF, volume profil, S/R zóny a správné řízení peněz, to mě brání proti špatným tržním pohybům. Takže přečíst si něco málo o burze je sice hezké, ale vytrhat to z kontextu a hodil mě do pytle s analytiky. Sám jste srovnal obchodování s ruletou, takže byste k tomu i tak přistupoval. A poté nezbývá nic jiného než se odvolat na velké hráče a AOS.

0 0
možnosti
JT

Problem podobneho obchodovani je v tom, ze to, co vidite vy, vidi vsichni ostatni taky. A vsechny ty informace uz jsou obsazene v aktualnim kurzu. A aktualni kurz, ani jeho historie nerika vubec nic o tom budoucim, podobne jako hazeni kostkou. I kdyz u te kostky se da nekdy vypozorovat nevyvazenost a to, ze nektera cisla padaji casteji. Takze vase obchodovani by bylo 50/50. Ale neni. Platite ve spreadu provizi zprostredkovateli a obcas i mamuti zisky spekulantum typu Soros.

0 0
možnosti
JK

Pane Tachovský je vidět, že o profesionálním tradingu toho moc nevíte. Nejsem za prvé žádný chytrý analytik. Je to obchod, který jsem prezentoval v reálném čase. Sám můžete vidět, že se moje analýza nepotvrdila a čerpám z výhody opčního tradingu. Ano, automatizované systémy tvoří z 80% veškerou likviditu, a velcí hráči? A co já s nimi. Používám naprosto stejné nástroje jako oni. Vyšší TF, volume profil, S/R zóny a správné řízení peněz, to mě brání proti špatným tržním pohybům. Takže přečíst si něco málo o burze je sice hezké, ale vytrhat to z kontextu a hodil mě do pytle s analytiky. Sám jste srovnal obchodování s ruletou, takže byste k tomu i tak přistupoval. A poté nezbývá nic jiného než se odvolat na velké hráče a AOS.

0 0
možnosti
JT

Takhle chytrych analytiku je hafo. Pro tim jdou navic automatizovane systemy a velci hraci, kteri s trhem muzou zamavat uplne jak chteji. Tak, ci tak z toho vychazi trosku lepsi ruleta. Je to o trochu mene riskantni, zato o hodne mene srandy.

0 0
možnosti
Foto

Mám obavy, že zveřejňováním své reklamy porušujete pravidla tohoto blogu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 365x
Jmenuji se Jakub Kovařík. Specializuji se na výpis vertikálního put spreadu a na svém FB profilu pravidelně zveřejňuji živé obchody.

Seznam rubrik